niedziela, 29 listopada 2015

Wpis N°1

Witajcie na moim pierwszym blogu o tematyce, jak sama nazwa mówi - książek!
Mam zamiar dodawać regularne posty o tym, co akurat czytam, przeczytałam, bądź też mam zamiar w przyszłości wziąć do ręki. Nie zabraknie tu także recenzji, książkowych "hauli", Q&A, konkursów, a także ciekawych dyskusji z Waszym udziałem. 

Mam nadzieję, że moje wpisy będą interesujące dla każdego książko-maniaka i pozwolą wszystkim tym, którzy jeszcze nie odkryli w sobie pasji czytania, zafascynować się tym jakże niezwykłym hobby.

1 komentarz:

  1. No przepięknie tu u Ciebie, rozgościłam się mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;) piszesz fajne teksty, i mam ochotę na książki, które zrecenzowałaś. Będę zaglądać obiecuję! Cieszę się że i do mnie zajrzałaś, bo dzięki temu poznałam kolejną blogową ,,bratnią duszę" :)

    OdpowiedzUsuń