środa, 9 grudnia 2015

7 Deadly Sins Book Tag



Postanowiłam dołączyć do tego tagu, bo uważam go za ciekawy i w pewnym sensie inspirujący, bo dzięki niemu zdałam sobie sprawę, że na płaszczyźnie czytanie, popełniam wiele grzechów. Polega on na tym, że odpowiadamy na pytania dopasowane do poszczególnej kategorii :) Zapraszam!





44,90 zł
2,59 zł


Najtańsza : lektury z wydawnictwa Greg, na przykład "Antygona"

Najdroższa : "Inferno" Dan Brown












Autorem, którego kocham, ale również nienawidzę (chociaż z tą nienawiścią nie przesadzajmy, bo miłość i tak zawsze wygrywa) jest John Green. Jego książki, jakby nie było jedne z moich ulubionych w kategorii młodzieżowych, są przepiękne, opowiadają o miłości i radości z życia, jednak Green pozostawił mi za każdym razem pewnego rodzaju niedosyt, chciałam poznać dalsze losy bohaterów, a to nigdy nie nastąpiło i już zapewne nie nastąpi.







Hmm... Ostatnio starałam się po nadrabiać wszystkie zaczęte, ale nie skończone tytuły, jednak utknęłam w martwym punkcie przy czytaniu "Harrego Pottera i Zakonu Feniksa", bo po przeczytaniu ciągiem wszystkich poprzednich części
, ostatnie 100 stron musiałam sobie odpuścić i jeszcze nie znalazłam czasu, aby do niej wrócić (to znaczy, znalazłabym, ale lenistwo wygrywa)





Według mnie, bohater naprawdę godny uwagi to ten, który nie jest wyidealizowany, kreowany na kogoś, kogo w normalnym życiu nie spotkamy. Nie mówię tutaj o postaciach fantastycznych, bo one także mają w sobie ten pierwiastek, który czyni ich inspirującymi, a ich wady pozwalają nam dostrzec je analogicznie u siebie. Tak więc bohater ten musi być, co najważniejsze, prawdziwy (w podanym wyżej kontekście).





"Szukając Alaski" czytałam już wiele razy i do tej pory mnie nie nudzi :)








Kurczę, chyba nie jestem w stanie wymienić takiej książki, ponieważ raczej nie staram się specjalnie, aby w rozmowie brzmieć jak inteligentny człowiek. Za takiego się uważam, więc nie widzę powodu, dla którego miałabym się tym przechwalać, czy imponować innym.





A teraz kolej na Was ! :)

Do tagu nominuję każdego, kto ma ochotę go wykonać u siebie na blogu ♥

Bardzo miło by mi także było, gdybyście zostawili pod postem komentarz z linkiem do wykonanego przez siebie tagu, bo z wielką chęcią dowiem się czegoś także o Was :)

12 komentarzy:

  1. Czytałam "Szukając Alaski" i byłam zachwycona :). Wspaniała książka!
    A "Utopce" czytałam i mogę polecić. Jeśli lubisz kryminały, na pewno będziesz zachwycona ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar ją zakupić albo wypożyczyć w najbliższej przyszłości :)

      Usuń
  2. "Szukając Alaski " uwielbiam. Chciałabym przeczytać wszystko Johna Greena, ale tylko na papierze, nie na telefonie. Myślałam żeby zrobić jakiś tag, ale nie mam pomysłu.
    Pozdrawiam,
    Fioletowynotes z fioletowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną "Zakon Feniksa" i mam nadzieję, że go nie zaniedbam :) ciekawy tag :) Pzdr www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag świetny i bardzo pomysłowy. Ja nie lubię Johna Greena, no niestety. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten tag, to chyba mój ulubiony :) Również chciałabym w prezencie "Kwiaty na poddaszu" - chyba nigdy nie przeczytam tej książki, jeśli jej w końcu nie dostanę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta są idealne na takie własnie prezenty, może podpowiedz komus, co jest twoim "marzeniem" :D

      Usuń
  6. Dość ciekawy tag, przyznam, że i ja chętnie otrzymałabym w prezencie książki autorstwa Katarzyny Puzyńskiej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tym tagiem i przypadł on mi do gustu :) Też mam w domu lektury takie jak Antygona za niecałe 4zł :P
    Pozdrawiam
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pomysłowości :)
    Z chęcią wykonam ten Tag, jeśli pozwolisz :)

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie :) Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi

      Usuń