niedziela, 20 grudnia 2015

Darmowe ebooki dla blogerek!

książki dla blogerek


Chciałam was wszystkich serdecznie zachęcić do zapoznania się z nową ofertą pracowni wymownia.pl. W ramach akcji "Ksiązki dla blogerek" proponują darmowe e-booki dla wszystkich osób, które prowadzą własnego, książkowego bloga, aby zachęcić do poszerzania swoich czytelniczych horyzontów. Świetny pomysł, co nie ? Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z ebookami, ale mam nadzieję, że wymownia.pl wesprze mnie na start :)

 "Jesteśmy wydawnictwem z pasją i chcielibyśmy podzielić się z Tobą nie tylko naszym zamiłowaniem do książek, ale również naszymi książkami. I to zupełnie za darmo. Jeśli zainteresuje Cię nasza inicjatywa, będziesz otrzymywać na swój adres mailowy ebooki i audiobooki zupełnie za darmo. Maile będziemy wysyłać regularnie, co pewien czas, byś mogła znaleźć dla siebie coś wśród literatury, którą Ci zaproponujemy. Książki pochodzić będą z naszego wydawnictwa oraz z pozycji literackich dostępnych w domenie publicznej. "

http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/

Miłego dnia!

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ciekawi mnie, jak to wygląda w praktyce :)

      Usuń
  2. Sama biorę udział w akcji i uważam, że jest świetna! Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam, że to ciekawy pomysł, dużo już o nim czytałam i też raczej się zgłoszę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po godzinie dostałam pierwszego e-booka, więc chyba wszystko jest ok :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł. U mnie e-booki są w mniejszości, ale czasami po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama dopiero zaczynam przygodę z czytnikiem :)

      Usuń
  5. Bardzo fajny pomysł, ja również zdecydowałam się wziąć w nim udział! Może akurat znajdę nową ulubioną powieść:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ja mimo wszystko nie lubię e-booków :( nie ma to jak położyć się z książką na łóżku, poczytać i powąchać. Czytnik niestety nie da tej radości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo nie mogłam się przekonać, ale uznałam, że czemu by nie spróbować, może akurat mi się spodoba, a czasem aż ciężko utrzymać kilkusetstronicową książkę w dłoni ;)

      Usuń
    2. Masz rację, pod tym względem czytnik zapewnia ogromny komfort!

      Usuń
  7. Słyszałam o tej inicjatywie - wydaje się całkiem interesująca, chociaż brakuje mi paru istotnych informacji dotyczących zasad takiej współpracy z blogerkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie mam nic do zarzucenia, chociaż nie zagłębiałam się w szczegóły.

      Usuń
  8. Dla osób, które czytają e-booki to na pewno świetna akcja. Ja nawet nie posiadam czytnika, bo nigdy nie mogłam się do nich przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio czytałam na telefonie (za mały ekran), ale jakoś strasznie szybko mi się czytało, więc uznałam, że skoro czytnik mniej męczy oczy, to czemu nie spróbować :)

      Usuń
  9. Czytałam już o tym i nawet się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie czytam e-booków. Zdecydowanie wolę wersje papierowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wymownia - idę sprawdzić co proponują :) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę, warto zajrzeć na ich stronę :)

      Usuń
  12. Bardzo fajna akcja, biorę już udział i polecam :

    OdpowiedzUsuń
  13. Doceniam wygodę ebooków i akcja wydaje się fajna :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń