czwartek, 24 grudnia 2015

Liebster Blog Award #1



W ramach współtworzenia świątecznej atmosfery na blogach (nie mogę uwierzyć, że już jutro Wigilia! ), zostałam nominowana do LBA przez onlypretender ♥ Dziękuję bardzo za pytania i z wielką chęcią odpowiem na nie poniżej :)

1. Czy masz jakiegoś zwierzaka?

Tak, mam 6-letniego pieska i nieco młodszego kota, które świetnie się ze sobą dogadują (a podobno pies z kotem to nie za dobre połączenie)

2. Chciałabyś, żeby ta zima była mroźna i pełna śniegu czy ciepła?

Z jednej strony, wolę, gdy jest ciepło (ogólnie moją ulubioną porą roku jest lato), ale z drugiej - bez śniegu i opatulania się w milion kocyków nie czuć tego świątecznego klimat, więc myślę, że chciałabym żeby chociaż trochę śniegu spadło tej zimy.

3. Lubisz planować, czy jesteś raczej spontaniczna?

Zazwyczaj wszystko planuję, bo nie lubię, gdy coś dzieje się bez mojej wiedzy, a bezpośrednio jest związane ze mną. Chociaż niespodzianki zawsze mile widziane :D

4. McDonalds czy KFC?

Generalnie, ani jedno ani drugie, ponieważ nie jadam fast foodów, ale jak już, to prędzej zajrzę do McDonalds ( po McFlurry oczywiście ) ♥

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor skarpetek?

Najczęściej noszę czarne lub białe, bo wiadomo do wszystkiego pasują, ale w domku uwielbiam wbijać się we te wzorzyste, najlepiej w świąteczne wzorki albo jakieś śmieszne zwierzątka. 

6. Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinką?

Dużo książek, ciepłe skarpetki i grubaśny kocyk ♥

7. Jakie masz książkowe plany na świąteczną przerwę?

Przeczytać tyle, ile jestem w stanie w ciągu tego czasu. Na święta wpadnie mi kilka nowych tytułów, więc pewnie zacznę od nich, a wcześniej dokończę te już zaczęte. 

8. Czy planujesz jakieś postanowienia noworoczne? 

Na pewno postaram się zrobić listę rzeczy, które w tym roku zawaliłam, aby zobaczyć co powinnam poprawić. Wiem, że jestem w stanie to zrobić, bo jak nie ja, to przecież nikt ze mnie nie weźmie się w garść :)

9. Z jakiej aplikacji najczęściej korzystasz?

Messenger i Instagram 

10. Czy ostatnio obejrzałaś jakiś warty polecenia film?

"Czerwony smok" był niezły, jak ktoś lubi niebanalne, intrygujące i na pewno wciągające filmy o podłożu psychologicznym. Po za tym, ostatnio nie oglądałam za wiele fillmów, mogę ewentualnie polecić kilka seriali, jak np. "Teoria Wielkiego Podrywu" , "Przyjaciele" lub "Jak Poznałem Waszą Matkę".

11. Czego się boisz?

Pająków, wszelkiego rodzaju robactwa i owadów, ciemności, piekarników (nie śmiejcie się, temperatura wewnątrz sięga niekiedy do 300 stopni!) :D 


Teraz czas na pytania ode mnie :
1. Do jakiego książkowego świata najchętniej przeniósłbyśabyś się na czas świat, jeżeli nadarzyła by się taka okazja?
2. W czym najbardziej lubisz pomagać podczas świątecznych przygotowań?
3. Wolisz oglądać filmy czy seriale?
4. Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się zrobić coś szalonego w sylwestra? Jak tak, to co? (Tylko, jeżeli chcesz o tym opowiadać) 
5. Masz jakieś hobby?
6. Ile czasu dziennie poświęcasz na prowadzenie bloga?
7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa?
8. Wolisz dostawać prezenty, czy je dawać?
9. Jaka książka zapadła ci ostatnio szczególnie w pamięci?
10. Gdybyś mógł spędzić sylwestra w towarzystwie jednego z bohaterów twojego ulubionego filmu lub książki, kto by to był? 

Do Liebster Blog Award nominuję 

Korzystając z okazji, chciałam was wszystkim życzyć gorących, spokojnych świąt w gronie rodziny i najbliższych, którzy otoczą was miłością. Wielu prezentów ( książkowych, to na pewno), kolorowej choinki, smacznych potraw i dużo cierpliwości :)


WESOŁYCH ŚWIĄT! ♥




20 komentarzy:

  1. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Ja również boję się pająków i innych owadów, jak o nich myślę to chce mi się wymiotować! Brr... Wesołych świąt♥

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja chcę czas wolny poświęcić na czytanie, trzeba trochę polepszyć swoje wyniki czytelnicze.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. "Przyjaciele" są najlepsi na każdą porę, uwielbiam ten serial! Ja także planuję przeczytać sporo książek i wykorzystać okazję skoro mam chwilę wolnego czasu:) Pozdrawiam i wesołych świąt!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogladałam już każdy odcinek po kilka razy, zawsze jak mi się nudzi to wybieram pierwszy lepszy i oglądam :D Wesołych, radosnych świąt! :)

      Usuń
  4. McFlurry Lion i Karmel <3 dzięki za odpowiedzi :) wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój ulubiony <3 dwa dni temu złożyłam niespodziewaną wizytę w McDonaldzie właśnie po niego :D

      Usuń
  5. Udzieliłaś bardzo kreatywnych odpowiedz na fajne pytanka. Wesołych świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wzajemnie, dużo szczęścia i miłości! <3

      Usuń
  6. Jak ja lubię takie odpowiedzi. I trochę zimowy klimat :) Poza tym uwielbiam seriale lecz nigdy nie oglądałam tych klasycznych typu jak wymieniasz 'Przyjaciele" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to jak akurat znajdziesz trochę wolnego czasu, to zachęcam do oglądnięcia :D

      Usuń
  7. Dużo książek to też idealny prezent dla mnie :) Serial "Przyjaciele" bardzo lubię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nienawidzę pająków! Na ich widok (jak i innego robactwa) zaczynam piszczeć i panikować :D :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nienawidzę pająków :/ Ja podczas tej przerwy świątecznej przede wszystkim chcę przeczytać Ten Jeden Dzień, Ten Jeden Rok oraz Fangirl i W Śnieżną Noc. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o serial "Jak poznałem waszą matkę", to podobały mi się pierwsze sezony, a później według mnie się popsuło :/
    Strach przed pająkami jest częstą fobią, którą ja niestety również posiadam błeee... aż na sama myśl mnie skręca ;)
    Świetne odpowiedzi. Pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie od początku do końca był świetny ♥ Dokładnie tak samo mam jak je widzę :D Pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) też strasznie boję się pająków i robaków fuu :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie robactwo nie jest dla mnie i zdecydowanie do siebie nie pasujemy :D Pozdrawiam!

      Usuń