środa, 30 grudnia 2015

Podsumowanie grudnia 2015



Najwyższy czas na grudniowe podsumowanie książkowe!


W tym miesiącu udało mi się przeczytać, jak na mnie, bardzo dużo książek, praktycznie nie było dnia, w którym bym nie miała książki w ręku. Zobaczmy, jak przekłada się to na konkretne liczby:

PRZECZYTANE:

Łącznie przeczytałam w grudniu 10 książek, 4261 stron, co daje ok. 137 stron dziennie! :D

Recenzje dwóch ostatnich pozycji pojawią się już niebawem na moim blogu. 

W grudniu miałam również przyjemność nawiązać współpracę recenzencką z panią Moniką Szostek (monikaszostek.blogspot.com) oraz Małgorzatą Marią Borochowską (www.borochowska.pl) z czego bardzo się cieszę.

A jak tam wasze wyniki? :)

Korzystając z okazji, chciałabym wam wszystkim życzyć szczęśliwego, pełnego radości i ciepła Nowego Roku! ♥




22 komentarze:

  1. Gratuluję wyniku, mi zazwyczaj nie udaje się przeczytać więcej niż 7 książek. Ohh .. Uwielbiam "Światło, którego nie widać" ♥
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją uwielbiam, chyba najlepsza z wszystkich czytanych w grudniu ♥

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam na recenzję "Eragona" no blogu :)

      Usuń
  3. Gratuluję każdej przeczytanej książki :D
    Oby następny rok przyniósł owocne lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny czytelniczy wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku ;)
    I do tego "Eragon"! To dzięki niemu zakochałam się w fantastyce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzięki niemu przekonałam się do fantastyki :3

      Usuń
  6. Wszyscy już tworzą podsumowania, a ja chcę jeszcze wyniki poprawiać, jutro pewnie za wiele nie poczytam, ale coś tam spróbuję. ;) Gratuluję wyniku, powodzenia w nowym roku. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nową książkę zaczynam jutro, ale na pewno nie zdążę jej w jeden dzień skończyć, więc przepisuję ją już na styczeń :)

      Usuń
  7. Świetny wynik! Oby kolejne miesiące były takie same! :)
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż więcej mogę napisać? Fantastyczny wynik! Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wynik jest bardzo imponujący i jest dla mnie motywacją :) Gratuluję i życzę takiej wytrwałości jak najdłużej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Życzę równie dobrych wyników w nadchodzącym roku :)

      Usuń
  10. "Światło, którego nie widać" skończyłam czytać wczoraj i jestem zachwycona. Gratuluję wyniku i życzę czytelniczego stycznia :D
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wynik! U mnie w grudniu udało się przeczytać 9 książek ;) Ale styczeń będzie jeszcze lepszy, prawda?
    Pozdrawiam i Najlepszego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w końcu nowy rok, nowe plany i wszystko będzie lepiej :)

      Usuń