sobota, 16 stycznia 2016

Liebster Blog Award #2


Dziękuję claudlez za nominację do LBA, czyli Liebster Blog Award :)

1. Ile książek znajduje się na Twojej liście do przeczytania?

Ciężko to dokładnie określić, bo ciągle przybywa mi nowych, ale myślę, że zbierze się ich około 90. Przynajmniej tak mówi moja biblioteczka na lubimyczytać.pl.

2. Wolisz wypożyczać czy kupować książki?

Wolę kupować i uzupełniać tym samym moją niezbyt wielką kolekcję, jednak czasem wiadomo, brakuje funduszy na nowe książki, więc biblioteką nie pogardzę :)

3. Kiedy ostatnio byłaś w bibliotece?

Hmm...Wypożyczałam ostatnio lekturę i oddawałam "Obserwatora" i było to w zeszły piątek (08.01.2016)

4. Ostatni książkowy zakup?

"W otchłani" Beth Revis. Właściwie książka pochodzi z wymiany, ale jest tą najnowszą. Z kupionych będzie to "Więcej czerwieni" Katarzyny Puzyńskiej.

5. Ulubiony film na podstawie książki?

Bardzo podobała mi się ekranizacja "Kodu Leonarda da Vinci" Dana Browna, ponieważ była dosyć dokładna i trzymała w napięciu przez cały czas trwania fabuły. Po za tym uwielbiam Langdona granego przez Toma Hanksa, który idealnie nadaje się według mnie do tej roli. 

6. Dbasz o książki?

Myślę, że tak. Staram się nie zaginać stron czy rogów, ani nie biorę ich ze sobą nigdzie poza moją biblioteczkę, jeżeli nie jest to konieczne. Czytam raczej w domu, więc na zniszczenie książki nie ma tu wielu okazji. 

7. Od jakiej książki zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?

Nie pamiętam dokładnie moich pierwszych książek, ale najbardziej zapadła mi w pamięci seria z Percym Jacksonem Ricka Riordana, którą przeczytałam jeszcze w podstawówce w zaledwie kilka dni.

8. Jaka książka ostatnio sprawiła ci zawód? 

"Kwiaty na poddaszu", ponieważ zakładałam, że będzie zupełnie inna od tego jaka się okazała.

9. Piosenka tygodnia?

"Free Falling" John Meyer ♥

10. Film tygodnia?

Nie oglądałam żadnego filmu w tym tygodniu, ale polecam "Czerwonego smoka" 

11. Książka, która przywodzi na myśl dobre wspomnienia?

Bardzo podobało mi się "Szukając Alaski" Johna Greena, może nie przywodzi wspomnień z mojego życia, jednak była dla mnie bardzo inspirującą i ciepłą lekturą, którą czytałam kilka razy.

Moje pytania:

1. Ile książek czytasz średnio w tygodniu?
2. Czy masz znajomych, z którymi możesz dzielić się swoją pasją do czytelnictwa?
3. Jakie jest toje ulubione miejsce do czytania?
4. Wyobrażasz sobie miesiąc bez wzięcie choćby jednej książki do ręki?
5. Masz jakąś rutynę związaną z przygotowaniem się do czytania? (Np. przygotowanie jedzenia, picia, itp.)
6. Najnudniejsza książka, którą przeczytałeś/łaś w 2015 roku
7. Masz jakiegoś ulubionego autora?
8. Jaki jest twój ulubiony gatunek literacki?
9. Grasz na jakimś instrumencie? Jak nie, czy chciałbyś/łabyś
10. Kto jest twoim ulubionym bloggerem książkowym (możesz podać kilku)

Do LBA zapraszam 

  • http://my-paper-paradise.blogspot.com/
  • http://bartekbooks.blogspot.com/
  • http://bo-kocham-czytac.blogspot.com/
  • http://czasdlaksiazki.blogspot.com/
  • http://fantastyczneksiazkix3.blogspot.com/
  • http://www.jusssi.pl/
  • http://majkabloguje.blogspot.com/



26 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację! Na pytania odpowiem w najbliższym czasie <3
    Buziaki,
    SilverMoon

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba każdy bloger książkowy ma ogromny szacunek do książek - co jest normalne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to pewnie zależy od osoby, ale pewnie w 99% to się sprawdza :D

      Usuń
  3. Też wolę kupować książki, a potem wyklinam te stosy, które nigdzie się nie mieszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie biblioteczka nie jest jeszcze aż tak duża, więc na razie kolekcjonowanie nie stanowi dla mnie problemu :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi ja sama bardzo dużo książek wypożyczam:) uwielbiam wyszukiwać perełki pozdrawiam
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię wypożyczać książek, mam satysfakcję, kiedy mam je wszystkie na własność ;)
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej nominowałam cię do LBA, więcej info: http://books-world-come-in.blogspot.com/2016/01/5-liebster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na półce również zalega wiele książek, których niestety nie mam czasu przeczytać, choć tak bardzo chciałabym to zrobić :/
    Przyjemnie się czytało Twoje odpowiedzi, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w końcu wszystkie je przeczytamy, prawda? :D Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudowna piosenka. Nie wiem co ja robiłam że jej jeszcze nie znam :)
    Percy jeszcze przede mną, jakoś nie mogę się za niego zabrać.

    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też poznałam ją stosunkowo niedawno, dzięki Spotify, ale od razu chwyciła mnie za serce :)

      Usuń
  9. Moja biblioteczka na LC liczy nieco ponad 100, ale jest ich na pewno więcej - zapominam często dodawać nowych pozycji :)
    Moja przygoda zaczęła się od "Szeptem" ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często dopiero po dłuższym czasie orientuję się, że zapomniałam tam czegoś dodać, ale w sumie, jak dobra książka, to zawsze trzymam ją gdzieś w pamięci :D

      Usuń
  10. Do Percy'ego będę się "dobierać" jutro i już nie mogę się doczekać ;) Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award (http://biblioteka-moim-domem.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-czesc-2.html#more) Miło mi będzie, gdy odpowiesz na moje pytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi akurat filmowy "Kod..." nie podobał się. Chyba dlatego, że niedługo po książce oglądałam film i miałam do niego wysokie oczekiwania. A troszkę jednak mnie zawiódł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy kto co lubi, ja oglądałam w dosyć dużym odstępie czasowym od książki, więc mi się podobał :)

      Usuń
  13. Zazdroszczę, że wypożyczasz książki z biblioteki... Ja nie umiem. Może też dlatego że u mnie nigdy nic nie ma wartego uwagi ;/

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Spróbuj zajrzeć do jakiejś innej, może tam będą mieli bogatszą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć na pytania! :)

    OdpowiedzUsuń