poniedziałek, 25 stycznia 2016

Liebster Blog Award #4



Tym razem nominacje otrzymałam od Dominiki z bloga biblioteka-moim-domem, dziękuję za pytania i zapraszam do przeczytania moich odpowiedzi  ;)


1. Dlaczego prowadzisz bloga?  
Jest to dla mnie pewnego rodzaju odskocznia od codzienności i sposób na przyjemne i produktywne spędzenie czasu. Lubię czytać książki i pisać ich recenzje, dzieląc się swoimi przemyśleniami z innymi.

2. Jaki jest twój ulubiony serial?
Byłoby grzechem zdecydować się na jeden, a więc : Teen Wolf, The Vampire Diaries, The Big Bang Theory, Castle, Przyjaciele i Jak Poznałem Waszą Matkę :D

3. Czym się interesujesz? 
Lubię czytać, uczę się grać na gitarze, a więc muzyką, rysunkiem, trochę sportem i gotowaniem, pieczeniem :)

4. Czy masz zwierzątko domowe? 
Tak, mam psa i kota.

5. Czy uprawiasz (regularnie) jakiś sport?
Nie, czasami ćwiczę w domu, ale żeby regularnie to nie, zbyt leniwa jestem :D

6. Co lubisz robić w swoim wolnym czasie?

Siedzieć z przyjaciółką, oglądać filmy/seriale, piec, gotować, rysować, ćwiczyć, grać na gitarze, czytać, przeglądać internet w poszukiwaniu sensu życia godzinami xD

7. Jakiej muzyki słuchasz? Jaki jest Twój ulubiony artysta/zespół?
Generalnie, wszystkiego co mi wpadnie w ucho, ale raczej lekkie nuty, pop, lżejszy rock itp. Uwielbiam Ed'a Sheerana i Adele ♥

8. Wolisz ebooki czy książki w papierowej wersji?

Papierowa wersja ponad wszystko! Mam czytnik, przyznaję, jednak to nie to samo, co móc trzymać w ręku oprawione wydanie.

9. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Hmm...Zawsze muszę posprzątać w kuchni zanim zacznę robić sobie coś do jedzenia, nawet głupią kanapkę, ale nie jestem w stanie tego zrobić, dopóki wokoło nie będzie porządku :D

10. Kim chcesz zostać w przyszłości?

Lekarzem, ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

11. Która książka jest dla ciebie najważniejsza i dlaczego?

Nie mam chyba jednej, najważniejszej, jednak duży wpływ na mnie wywarła seria o Percym Jacksonie, z którym to teoretycznie zaczęłam swoją przygodę z czytelnictwem, a także "Książka, której nie ma" dzięki której zapragnęłam i nadal pragnę wyprowadzić się w przyszłości do miejsca podobnego opisanemu w książce miasteczku, ustronnego miejsca, z dala od wielkomiejskiego zgiełku, z ludźmi, których kocham. 


Tym razem nie nominuję nikogo szczególnie, ale jeśli ktokolwiek ma ochotę odpowiedzieć na te same pytania, to może czuć się zaproszony :) 
Jeżeli się zdecydujesz, zostaw link w komentarzu, chętnie Cię poznam! 

Miłego dnia ♥

16 komentarzy:

  1. Ja również bardzo lubię słuchać Adele, choć na co dzień sięgam raczej po Maanam, O.N.A, Nosowską, czy inne wartościowe (w moim przekonaniu) grupy muzyczne. :) I wcale nie zraża mnie fakt, że zespoły, których słucham w większości już nie istnieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zespoły często są najciekawsze i mają najlepsze brzmienie, bo nie są jeszcze zniszczone przez dzisiejsze "trendy". Przyznam szczerze, że nie znam tych zespołów, ale już lecę się z nimi zapoznać :)

      Usuń
  2. Też lubię "Jak poznałem waszą matkę?". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię "Jak poznałem waszą matkę?". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :-)Pozdrawiam i zapraszam do mnie dopiero zaczynam http://zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Percy Jackson - jest to seria, (muszę się przyznać) której jeszcze nie czytałam, ale nadrobię to!
    Też bym chciała nauczyć się grać na gitarze :D
    Pozdrawiam :)
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś trzeba nadrobić, bo wiadomo, stosiki "do przeczytania" mają to do siebie, że zazwyczaj rosną, a nie maleją :D Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Uwielbiam Eda! A seria o Percym jest świetna, dzięki niej i HP nałogowo czytam książki.:)



    czasdlaksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam Teen Wolfa, tylko zamiast Pamiętników, przerzuciłam się na Oryginals ;). Co do muzyki to także lubię Eda i Adel.
    Percy'ego mam w planach od dawna, dziwnym trafem na swojej półce mam nawet drugi tom, jednak nadal nie czytałam pierwszego. Jednak mam nadzieję, że niedługo uda mi się nadrobić te zaległości ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę jednak Pamiętniki, bo Originals są niby rozszerzeniem, a jednak całkowicie osobną historią bardzo zagmatwaną :) Oby Ci się udało, powodzenia!

      Usuń
  8. Lubiłam kiedyś grac na gitarze. Wydaje mi się, że grałam około dwa lata i to było świetne doświadczenie. Jesteś tak samo jak ja czytelniczą duszą jak i muzyczną! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam teoretycznie, chociaż pierwsze początki sięgają już kilku lat temu, jednak jakoś mi przeszło po tym czasie i biorę się od nowa. Dusza artysty :D

      Usuń
  9. Z takich zabaw można się wiele ciekawych rzeczy dowiedzieć o autorze bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ed Sheeran jest świetny! ❤
    Pozdrawiam

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Przyjaciół i Pamiętniki Wampirów <3
    Pozdrawiam
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń