czwartek, 21 stycznia 2016

Liebster Blog Award #3


Nominację do LBA otrzymałam tym razem od Addicted to books już jakiś czas temu, więc szybko zabieram się za odpowiedzi :)



1. Akcja czy romans? Dlaczego? 
Raczej akcja, ponieważ romanse często są mdłe i ciągną się nieskończoność, a poza tym, wolę książki, w których fabuła nieprzerwanie dostarcza nam nowych wrażeń i zagadek. 

2. Twoja lista top 10 książek 2015 roku.
 Będzie ciężko, ale na pewno znajdą się na niej "Światło, którego nie widać", "Czerwona królowa", "Harry Potter i Czara Ognia", "Wszechświat, kontra Alex Woods", "Pierwszych piętnaście żywotów Harrego Augusta", "Szukając Alaski", "Lalka", "Książka, której nie ma", "Inferno", "W pogoni za świetlikami", chyba 10 będzie :)

3. Piszesz poza czytaniem coś swojego?
Nie, uważam, że nie mam aż takiego talentu pisarskiego, wolę czytać czyjeś dzieła, niż sama tworzyć.

4. Twoje książkowe OTP?
Zdecydowanie Ron i Hermiona ♥ 

5. Twój książkowy mąż? 
Ja wiem, że może wiekiem do siebie nie pasujemy, ale uwielbiam wujka Willeego z "W pogoni za świetlikami", który jest tak ciepłą i kochaną osobą, że stał się on pierwowzorem męża, którego kiedyś może będę mieć. A z młodszego pokolenia - Ron Weasley ♥

6. Ekranizację jakich książek chciałabyś zobaczyć?
"Inferno" i "Światło, którego nie widać", a także "Motylka" pani Puzyńskiej

7. Czytam bo...? 
Bo sprawia mi to przyjemność, mogę odciąć się na chwilę od świata i przenieść się w zupełnie inne miejsce, poznać świat poprzez kartki papieru. Dla osoby takiej jak ja, czyli dosyć cichej i spokojnej jest to idealny sposób na spędzanie wolnych poranków.

8. Co robisz poza czytaniem? Twoje hobby?
Lubię, to znaczy, uczę się grać na gitarze, ale na razie średnio mi to idzie. Oprócz tego, uwielbiam ćwiczyć, jeździć na łyżwach, nartach, biegać (ale tylko latem) i rysować.

9. Lubisz komiksy? Jeśli tak to jakie czytałaś? 
Muszę się przyznać bez bicia, że nie jestem fanką komiksów. Jedyne jakie pamiętam z dzieciństwa to komiksowa wersja serialu W.I.T.C.H. :D

10. Do jakiego domu należysz w Hogwarcie? (jeśli czytałaś HP :) )
Hogwart lub Hufflepuff, nie mogę się zdecydować na jeden, ponieważ mam w sobie trochę z jednego jak i drugiego domu. 

11. Jesteś kanapowcem czy lubisz się poruszać? 
Jestem kanapowcem, uwielbiam siedzieć w domu, pod kocykiem z herbatą w ręku lub przed laptopem. Jednak ruch także jest dla mnie ważny, lubię ćwiczyć w domu albo wyjść ze znajomymi na ślizgawkę, narty, albo po prostu na spacer.

Dziękuję za świetne pytania i nominuję osoby wymienione poniżej do odpowiedzenia na moje pytania :)
1. Jaki jest twój ulubiony autor/autorka? Dlaczego?
2. Jak spędzasz/zamierzasz spędzić tegoroczne ferie zimowe?
3. Czy według Ciebie są filmy, które wypadają lepiej niż ich książkowe odpowiedniki? Jak tak, to jakie?
4. Wolisz czytać kryminały, czy powieści fantastyczne?
5. Jak wygląda twój idealny poranek?
6. Dlaczego uważasz, że warto czytać książki?
7. Gdybyś mógł wyprowadzić się w dowolne miejsce na Ziemii, gdzie by to było?
8. Jaki książkowy bohater miałby szanse na zostanie twoim najlepszym przyjacielem w prawdziwym życiu?
9. Masz raczej duszę artysty, czy sportowca?
10. Wolisz zimę czy lato? Dlaczego?

Byłoby mi bardzo miło, gdyby nominowane osoby zostawiły w komentarzu link do postu z odpowiedziami :) Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Ja również chciałabym w końcu zobaczyć ekranizację "Inferno" i mojego ukochanego Toma Hanksa w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tom Hanks jest idealny do rolo Langdona, co już zresztą pokazał we wcześniejszych ekranizacjach powieści Browna.

      Usuń
  2. Dziękuję pięknie za nominację! LBA pojawi się u mnie na początku lutego! :)

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/01/shadowhunters-obsesja-maej-czytelniczki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację :-) Niedługo odpowiem na pytania. Pozdrawiam
    Książkowa mania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację! Na pewno gdy odpowiem na pytania dodam tutaj link :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Narty i bieganie <3 Romione, o tak!
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie to nie tylko moje ulubione zajęcia ;)

      Usuń
  6. Kanapowce łączymy się :")! Widzę, że jesteś kolejną osobą, która poleca "Czerwoną królową" i "Pierwsze piętnaście żywotów Harrego Augusta". Będę musiała w końcu to przeczytać!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :D
      Oj uwierz mi, są na prawdę warte polecenia i na długo zostają w pamięci :)

      Usuń
    2. Tylko skąd wziąć na te zakupy pieniądze :) ? Portfel ostatnio nie chcę współpracować, a urodziny dopiero pod koniec lutego.

      Usuń
  7. Ja komiksy lubię i znam W.I.T.C.H. Kiedyś robiłam porządki i znalazłam stare numery plus jakies gratisy, które były dodane do tych gazetek (karty do gry i plakat) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z moich ulubionych kreskówek dzieciństwa :D

      Usuń
  8. Ron <3 Inferno to jedna z moich ulubionych książek, też chętnie zobaczylabym film :)

    OdpowiedzUsuń