wtorek, 19 stycznia 2016

The Name Game Book Tag



Otrzymałam niedawno nominację do The Name Game Book Tag od Turkusowej Sowy za co serdecznie dziękuję. Zabawa polega na wskazanie jednej książki na każdą literę swojego imienia, może to być książka już czytana, planowana, bądź z jakiegoś powodu nie lubiana. Oczywiście, trzeba podać wyjasnienie wyboru. A więc, do dzieła! ♥

K - "Książka, której nie ma" Santiago Pajares

Przepiękna, pełna ciepła, miłości opowieść o szukaniu samego siebie i zagłębianiu się w te rejony świata, w których miejsce telefonów, komputera, czy innych urządzeń elektronicznych zajmują takie czynności jak spędzanie czasu z rodziną, zabawa, słuchanie historii miejscowych bajarzy, a także piesze wędrówki i spacery z bliskimi. Uczy nas, że czasem warto wyrwać się z wiru pracy i zastąpić głupie przyzwyczajenia prawdziwym życiem, tym, o którym wielu z nas zapomina na co dzień.

A - "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy.M.Montgomery

Pierwsza lektura z podstawówki, która na prawdę mi się spodobała i miałam ochotę czytać zarówno pierwszą, jak i kolejne części mimo pięknej pogody za oknem i namów przyjaciół do zabawy. Piękne wspomnienia :)

S - "Szukając Alaski" John Green

Zaraz obok "Papierowych Miasto" to moja ulubiona książka tego autora. Uwielbiam styl jakim pisze, ponieważ nie jest on zbytnio wymagający, a jednak umiejętnie wprowadza czytelnika w świat przedstawiony intrygując do końca fabułą i losami bohaterów, którzy również są świetnie wykreowani.

I- "Idź, postaw wartownika" Harper Lee

Książkę mam już na swojej półce, aczkolwiek od dawna zwlekam z jej przeczytaniem, bo co rusz inne tytuły pojawiają się w kolejce. Muszę się w końcu zmobilizować i się za nią wziąć.

A- "After" Anna Todd

Chodzi ogólnie o całą serię, którą mam zamiar kiedyś w końcu przeczytać. Nasłuchałam się już o niej tylu dobrych opinii, że nie mogę przejść obok nich obojętnie, Dlatego serio "After", nadchodzę! :D


Wiem, że moje pełne imię brzmi Katarzyna, ale uznałam, że przy zdrobnieniu będę mogła użyć ciekawszych książek, a ponadto, nie znam żadnego tytułu na "Y", dlatego wybaczcie mi lekkie pójście na skróty.

Do tagu nominuję KAŻDEGO, kto ma ochotę się do niego przyłączyć :)
Zapraszam!

14 komentarzy:

  1. widzę, że ułatwiłaś sobie zadanie wybierając zdrobnienie imienia :) niestety ja nie przerabiałam Ani z Zielonego Wzgórza, bo pani nie lubiła tej książki. ja odwrotnie, bardzo ją lubiłam. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie, a po za tym nie znalazłabym książki na "y" w pełnym imieniu :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. "Książka, której nie ma" mnie zaintrygowała i czuję, że będę musiała przeczytać :)
    ~Paulina
    http://ksiazkowezacisze.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetna książka, o której mało osób wie, dlatego szczerze ją polecam :)

      Usuń
  3. "Szukając Alaki" <3 Tag świetny, może sama go kiedyś wykonam ;)

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią przeczytam twoje propozycje książek :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe książki Szukając Alaski bardzo ciekawa lektura :) pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu mam ochotę na "Książka, której nie ma", muszę ją w końcu dorwać!
    Chciałabym też sięgnąć po serię "After", chociaż słyszałam na jej temat różne opinie, więc planuję się osobiście przekonać :D

    Nominowałam Cię do LBA (tutaj), będzie mi bardzo miło, jeśli odpowiesz na moje pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy tylko skończę czytać wszystkie pozycje, które zalegają na mojej półce, również biorę się za "After" :) Pozdrawiam i dziękuję gorąco za nominację, na którą oczywiście chętnie odpowiem

      Usuń
  6. Czytałam "After", ale nie rozumiem dlaczego wszyscy tak się tą książką zachwycają. Nie jest jakaś mega interesująca, jednak plus jest taki, że szybko się ją czyta ;)
    http://bookowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba muszę się przekonać na własnej skórze, wiadomo, nie każdemu podoba się to samo, a zawsze można skończyć na pierwszym tomie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Harper Lee także jest na mojej liście DO PRZECZYTANIA. A lista dłuuugaaaaaa... że końca nie widać :D

    Pozdrawiam cieplutko!
    Ann

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dokładnie, zwłaszcza, że dochodzą do niej co rusz to nowe tytuły :) Pozdrawiam!

      Usuń