sobota, 2 stycznia 2016

Zapowiedzi książkowe styczeń 2016


Styczeń 2016 roku obfituje w świetne nowości wydawnicze, kontynuacje dobrze nam już znanych serii, książki naszych ulubionych autorów, których już nie mogę się doczekać, a wy?


Colleen Hoover - Ta dziewczyna / Colleen Hoover - This GirlPREMIERA : 13.01.2016

Colleen Hoover bestsellerową serią "Pułapka uczuć" podbiła serca milionów czytelników. "Ta dziewczyna" to trzeci i ostatni tom serii. 
Layken i Will biorą w końcu ślub. Ich znajomość pełna była wzlotów i upadków, miłość pomogła im jednak przetrwać wszystkie trudne chwile. Teraz, po ślubie, mają kilka dni dla siebie i mogą cieszyć się wymarzonym „weekendem miodowym”. To dla nich okazja, by powspominać przeszłość. Will woli nie wracać do bolesnych chwil, ale Layken chce wiedzieć wszystko. A przede wszystkim interesuje ją, jak ich historia wyglądała właśnie z jego perspektywy. Will dzieli się z nią więc najskrytszymi myślami i opowiada o swoich uczuciach, nie ukrywając absolutnie niczego...


Suzanne Young - Program. Tom 2. Kuracja samobójców / Suzanne Young - The Treatment


PREMIERA : 13.01.2016

Sloane i James podjęli próbę ucieczki przed epidemią i programem, ale zagrożenie nie znikło. Bo program nie chce o nich zapomnieć... 
Teraz, dołączywszy do grupy buntowników, muszą uważać na to, komu mogą zaufać, i znaleźć sposób na obalenie programu oraz powstrzymanie epidemii. A to jest bardzo trudne, gdy w pamięci mają tyle białych plam. Pomóc im może tylko kuracja – tajemnicza tabletka, która może przywrócić wspomnienia. Za bardzo wysoką cenę. 
I istnieje tylko jedna dawka.


Ann Brashares - Tu i terazPREMIERA : 13.01.2016

Jest 2014 rok. Cztery lata temu szesnastoletnia dziś Prenna James wyemigrowała do Nowego Jorku, w którym nadal czuje się obco. Problem polega na tym, że dziewczyna nie przybyła z innego kraju – przybyła z przyszłości, w której ludzkość została zdziesiątkowana z powodu roznoszonej przez komary zarazy, a świat, który znamy, legł w gruzach. Ucieczka w przeszłość była jedyną szansą ocalenia dla tych, którzy przeżyli. Wszyscy muszą absolutnie podporządkować się dobru społeczności i ściśle przestrzegać reguł. Nawiązywanie bliskich relacji z „tubylcami” jest zakazane. Tylko co zrobić, kiedy na horyzoncie pojawia się przystojny chłopak, Ethan Jarves?



Remigiusz Mróz - PrzewieszeniePREMIERA : 13.01.2016
Drugi tom trylogii z komisarzem Forstem. 
Podhalem wstrząsa seria wypadków w górach. Początkowo czarna passa wydaje się jedynie ciągiem pechowych zdarzeń, jednak śledczy ostatecznie odkrywają związek między ofiarami. Każe on sądzić, że ktoś morduje turystów na szlakach. Dochodzenie prowadzi komisarz Forst. Szybko zdaje sobie sprawę z tego, że zabójstwa powiązane są ze sprawą, nad którą pracował z Olgą Szrebską. Zaczyna tropić mordercę, zbierając okruchy informacji, które ten zdaje się z premedytacją zostawiać. Kiedy zbliża się do rozwiązania sprawy, doganiają go upiory z przeszłości. 
Wiktor Forst będzie musiał stawić czoła nie tylko człowiekowi, którego ściga, ale także ludziom gotowym zrobić wszystko, by go pogrążyć.

Marc Elsberg - Zero
PREMIERA : 13.01.2016


Kto raz trafi do Sieci, nigdy z niej nie wyjdzie. . . 

Londyn. Podczas pościgu zostaje zastrzelony młody chłopak. Cynthia Bonsanth, dziennikarka, próbuje wyjaśnić jego śmierć. Trop wiedzie do popularnej platformy internetowej Freemee, która specjalizuje się w gromadzeniu i analizowaniu danych, obiecując milionom swoich użytkowników lepsze, obfitujące w sukcesy życie. Jednak ktoś ostrzega stawiającą pierwsze kroki w wirtualnej rzeczywistości dziennikarkę przed Freemee i jej potęgą, a tym kimś jest Zero, jeden z najbardziej aktywnych użytkowników sieci. Im szersze kręgi zatacza dziennikarskie śledztwo, tym większe niebezpieczeństwo grozi Cynthii. Ale w świecie pełnym kamer, terminali płatniczych i smartfonów ucieczka okaże się niemożliwa. 


Robert Galbraith - Żniwa zła / Robert Galbraith - Career of Evil
PREMIERA : 15.01.2016


Trzecia powieść Roberta Galbraitha to diabelsko inteligenta zagadka kryminalna, a zarazem wciągająca historia kobiety i mężczyzny, którzy znaleźli się w trudnym momencie, zarówno jeśli chodzi o życie zawodowe, jak i osobiste. 

Robin Ellacott otrzymuje tajemniczą przesyłkę. Z przerażeniem odkrywa w paczce odciętą nogę. Szef dziewczyny, prywatny detektyw Cormoran Strike, jest równie zaskoczony, choć nieco mniej przerażony. Przychodzą mu na myśl tylko cztery osoby, które mogłyby być zdolne do takiej brutalności. Detektyw sądzi, że policja podąża fałszywym tropem. Rozpoczyna śledztwo na własną rękę.




A wy? Na co najbardziej czekacie w nadchodzącym miesiącu? :)








27 komentarzy:

  1. Najbardziej czekam na'Przewieszenie' i 'Zero'

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wymenione, to najbardziej czasie czekam na ,,kurację samobójców'' poza tym co wymieniłaś to czekwm na ,,pięć sposobów na upadek'' K.A Tucker ,,obsesja'' autorki serii lux, oraz na kilka innych premier 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za polecenie ciekawych tytułów ;)

      Usuń
  3. Ja czekam na "Żniwa zła" oraz na trzecią część "Pułapki uczuć". Nieważne, że jeszcze drugiej nie przeczytałam :P
    Pozdrawiam!
    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, pierwszych książek Remigiusza też nie miałam jeszcze w ręce, na razie :D

      Usuń
  4. Czekam na Tą dziewczynę, ponieważ ogólnie trylogia pani Hoover mi się podobała:) No i Kuracja samobójców to seria po którą mam ochotę sięgnąć także mam nadzieję, że niedługo mi się to uda:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw muszę przeczytać wcześniejsze książki Colleen Hoover, a ta czeka w kolejce :)

      Usuń
  5. Wczoraj przeczytałam Plagę Samobójców i już nie mogę doczekać się kolejnej części. Książka była po prostu świetna.

    Pozdrawiam. Niech książki będą z Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę ją w końcu przeczytać, bo od drugiej przecież nie zacznę :D Pozdrawiam!

      Usuń
  6. nie mogę sie doczekać tych książek :) pozdrawiam wi-kusia.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety przez studia i pracę jestem strasznie w tyle, więc nawet nie patrzę na nowości na rok 2016, bo mam ogromne zaległości z 2015... I okropnie mi z tym źle :(


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam wielkie zaległości, ale wszystko po kolei i w końcu nowości też trzeba jakoś zdobyć :D

      Usuń
  8. Raczej nic mnie nie interesuje, ale może się na coś skuszę ;)
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. "zero" bardzo mnie zaciekawiło :) Jak tylko wyjdzie kupię ją mojemu chłopakowi! Jest informatykiem i to książka zdecydowanie osadzona w jego świecie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ,,Zero" musi wpaść w moje ręce. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  11. Tu i teraz ma śliczną okładkę:)
    pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam takie postanowienie żeby... nie kupować nowości aż do marca - premiery "Pani Noc" (z cyklu o Nocnych Łowcach). Wiąże się to także z tym, że doczytuję już to, co mam w domowej biblioteczce. Jeśli miałabym się na coś skusić ze stycznia, to byłoby to "Tu i teraz" - ale to i tak musiałabym trafić na jakąś z dobrych promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tych do doczytania starczy tylko na styczeń, dlatego nowości już bardzo mnie kuszą :D

      Usuń
  13. "Ta dziewczyna" mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej "Żniwa zła" i nowa książka Mroza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest kilka pozycji,w tym pan Mróz,które z wielką chęcią chciałabym przeczytać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki Mroza mam nadal przed sobą, ale już i tak czekam na nową część :D

      Usuń
  16. ,,Żniwa zła" pokusiłabym się na nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, tylko najpierw muszę przeczytać "Jedwabnika" :D

      Usuń