poniedziałek, 15 lutego 2016

25 faktów o mnie


Hej, cześć i czołem :) Zapraszam was dzisiaj na krótki post, dzięki któremu mogli mnie troszkę lepiej poznać. Brzmi ciekawie? Przekonajcie się sami! 


1. Mam na imię Kasia i szczerze mówiąc, średnio przepadam za tym imieniem, ponieważ Katarzyna/Kaska brzmi zbyt grubiańsko, a Kasia jest za hmm...miłe? :D
2. Za 2 miesiące kończę 17 lat (w kwietniu)
3. Swoją przygodę z czytaniem zaczęłam stosunkowo niedawno, jeżeli brać pod uwagę ten czas, w którym stało się ono mim prawdziwym hobby, czyli gdzieś od zeszłych wakacji
4. Po za czytaniem, uwielbiam rysować, czytać, oglądać seriale, grać na instrumentach
5. Od lat próbuję się nauczyć grać dobrze na gitarze i/lub pianinie, ale ani jedno, ani drugie nie wychodzi mi w 100%
6. Jestem osobą skrytą, wolę zatrzymywać większość swoich emocji i przekonań dla siebie
7. Ale potrafię także być niesamowicie wylewna, zależnie od sytuacji
8. Wszyscy dookoła uważają mnie za nieśmiała osobę, do czego przyznaję się jedynie w 50%
9. Mam psa i kota, które pomimo stereotypów, potrafią ze sobą żyć na co dzień
10. Moje ulubione danie to pizza ♥
11. Jestem uzależniona od cukru w postaci drożdżówek, ciasteczek i ciast
12. Źle się czuję, gdy muszę wyrażać swoje zdanie przed publicznością, zwłaszcza kiedy jest bardzo liczna
13. W przyszłości chciałabym zostać lekarzem  (oby się udało :D )
14. Uwielbiam podróżować, chciałabym zwiedzić cały świat, nawet te niebezpieczne zakątki
15. Bardzo szybko i często zmieniam zdanie i nie jestem zbyt asertywna
16. Nie lubię głośnych imprez, na których jest dużo ludzi, wolę luźne spotkania ze znajomymi
17. Moimi ulubionymi serialami na ten moment są Teen Wolf, Pamiętniki Wampirów oraz Chirurdzy
18. Staram się być minimalistką, nie kupuję rzeczy, których nie uważam za potrzebne w przynajmniej 99%
19. Lubię ćwiczyć, ponieważ generalnie sprawia mi to przyjemność
20. Nie potrafię cały dzień siedzieć przed komputerem, ani w jednym miejscu, szybko się nudzę
21. Codziennie rano muszę wypić duży kubek kawy, inaczej zasypiam w drodze do szkoły
22. Lubię sprzątać, dobrze się czuję kiedy otacza mnie porządek
23. Szybko się uczę i mam pamięć fotograficzną
24. Chciałabym kiedyś pojechać na wycieczkę autostopem, najlepiej dookoła Europy, ale nie żeby zwiedzać muzea i parki rozrywki, tylko miejsca związane z przyrodą, parki narodowe, góry, morza itp.
25. Panicznie boję się pszczół, gdy tylko jakaś jest w pobliżu, uciekam jak najdalej się da :D



To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że post wam się spodoba i liczę na jakieś ciekawe fakty z waszego życia w komentarzach :)

Buziaczki! ♥

21 komentarzy:

  1. kawa? nie rozumiem picia kawy, sama jej nie potrzebuję, ewentualnie czasem jak jestem na kacu. powodzenia w nauce medycyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kto lubi, ja uwielbiam jej smak ♥ Dziękuję!

      Usuń
  2. Również chciałabym objechać cały świat ;) Trzymam za Twój przyszły zawód kciuki :) Pozdrawiam :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko marzenie, ale mam nadzieję, że kiedyś się uda. Dzięki :*

      Usuń
  3. Również uwielbiam podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę ludziom, którzy lubią ćwiczyć! Za to ta jak Ty lubię rysować ;)

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie, ćwiczenie uzależnia, jak już raz zaczniesz, to ciężko jest przestać :D Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ja też kończę 17 lat w kwietniu :) Którego się urodziłaś?
    Jestem ciekawa jakie są twoje ulubione książki/serie. Możesz zrobić post o tym ;) (taka moja zachcianka)
    Też mam pamięć fotograficzną :)
    Lubie mieć porządek w pokoju i lubię sprzątać, ale nie jest pedantką.
    Nie lubię kawy, nawet jej zapachu, dlatego jak się uczę to piję dużo herbaty.
    Pozdrawiam Tris *.* z http://hopebravestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 kwietnia :) Bardzo ciekawy pomysł, jak znajdę chwilę czasu, na pewno taki post się pojawi na blogu. Też nie uważam siebie za pedantkę, ale porządek muszę mieć wokoło siebie przynajmniej, a co do herbaty i kawy - obie darzę równą miłością :D

      Usuń
  6. Też kocham podróżować.Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Za miłe imię? To co mam powiedzieć jako Miłka? :)
    Też większość emocji chowam w środku i nie dzielę się z nikim. Trochę zazdroszczę tym, którzy są bardzo otwarci w wyrażaniu własnych odczuć.
    Widzę, że dogadałybyśmy się w wielu kwestiach, też nie lubię głośnych imprez, za pszczołami nie przepadam, choć bardziej boję się szerszeni, a na aktywność fizyczną staram się poświęcać dużo czasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej jest oryginalne, a nie jak Kasia, których znam co najmniej 10, włącznie z moją mamą :D Też trochę takim ludziom zazdroszczę, jednak nie uważam, żeby chowanie rzeczy w sobie było złe, przynajmniej ciężej jest cię zranić :) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ty się boisz pszczół, a ja motyli i koniec tematu XD
    Cóż mogę powiedzieć? Starsza ode mnie ( piętnastka się kłania ) i moje całkowite przeciwieństwo :)
    Myślę, że powinnaś częściej robić takie posty, bo wydajesz się bardzo fajną osobą ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyle też mogą być straszne, jak się na nie spojrzy nie tylko z tej kolorowej i przyjaznej strony, oj mogą! :D
      Na pewno takie posty będą się pojawiały co jakiś czas, mam nadzieję, że na waszych blogach również, bo też chciałabym się dowiedzieć o was co nieco :)

      Usuń
  9. Ja też nie lubię swojego imienia... jest jakieś takie, niemiłe :D porządek też lubię, nie umiem czytać i relaksować się w bałaganie ;O
    Aaaa co do ostatniego punktu to boję się żab! Nie śmiej się! Poważnie, może nawet nie tyle boję co mnie brzydzą:)
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie pomyślałam o tym, żeby się zaśmiać, bo rozumiem, że każdy może bać się czegoś innego. Mam koleżankę, która boi się ślimaków, więc nie oceniam :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ja panicznie boję się bąków - trauma z dziciństwa :)
    Twoje imię jest ładne. Ja swojego też nie znoszę :) Właśnie czytając LBA stwierdziłam, że niby coś tam zdradziłaś, ale niewiele skryta osóbko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trauma bardziej z pszczołami, pająki to tak dla zasady, bo są okropne. Ze skrytymi ludżmi tak już bywa, że nawet jak się otworzą, to i tak wiele z nich nie wyciągniesz :D Pozdrawiam ♥

      Usuń
  11. O ja też się panicznie boję pszczół ;D

    OdpowiedzUsuń