środa, 3 lutego 2016

Liebster Blog Award #5



Kolejna nominacja przywędrowała do mnie od Oliwii z bloga oliviaczyta.blogspot.com. Dziękuję serdecznie za pytania i już zabieram się za odpowiedzi!


1. Ulubiona szkolna lektura?
"Samotność Bogów", "Lalka" i "Mały Książę"

2. Z jakiego gatunku lubisz książki najbardziej?
Najczęściej czytam kryminały, bądź książki o tematyce fantastycznej, czasami sięgam też po obyczajówki, ale to raczej z nudy niż na racji lubienia gatunku.

3. Jak nazywa się Twój ulubiony autor?
Charlotte Link, Katarzyna Puzyńska i Dan Brown na ten moment. Nie mogę zdecydować się na jedno z nich, przepraszam :D

4. Jaka jest Twoja ulubiona seria książek?
Saga o Lipowie Katarzynu Puzyńskiej na razie złapała mnie za serce i nie chce puścić

5. Słuchasz muzyki przy czytaniu?
Nie, za bardzo mnie to dekoncentruje i skończyłoby się na śpiewaniu zamiast czytania :D

6. Książka, która najczęściej polecasz?
"Światło, którego nie ma" Anthonego Doerra

7. Lubisz oglądać booktuberów? Jeśli tak, to jakich?
Oczywiscie, zwłaszcza polskich. Na razie oglądam Book Reviews by Anita, Wielkiego Buka, Cat Vloguje, Maję K. i Abigail Jailette .

8. Twarda czy miękka okładka?
Twarda niby jest trwalsza, ale ja wolę miękkie, łatwiej się je trzyma w ręku czytając, plus często są tańsze ;D

9. Ile książek przeczytałaś w poprzednim roku?
Nie mam pojęcia, przed założeniem tego bloga nie liczyłam ile książek przeczytałam, więc mam tylko statystyki z grudnia 2015 :)

10. Ulubiony serial?
To samo pytanie padło w poprzednim LBA, więc odpowiem na nie identycznie : Na jeden na pewno się nie zdecyduje ale ulubionymi są : Teen Wolf, Przyjaciele, Jak Poznałem Waszą Matkę, The Big Bang Theory i The Vampire Diaries ♥

11. Największa pasja?
Nie mam jednej konkretnej, jednak lubię czytać, grać na gitarze, ogólnie słuchać muzyki (wersje akustyczne ♥), rysować, jeździć na nartach, łyżwach, ćwiczyć, gotować, piec... :D

Tym razem nominuję :
  • http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/
  • http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/
  • http://zycie-wsrod-ksiazekk.blogspot.com/
  • http://czytelnia-mola-ksiazkowego.blogspot.com/
  • http://podrugiejstronieksiazki.blogspot.com/
Moje pytania:
1. Co cię skłoniło do założenia bloga?
2. Jesteś raczej optymistą, czy pesymistą?
3. Jaki jest twój ulubiony kolor? Dlaczego?
4. Wolałabyś mieszkać w przyszłości w Ameryce, Azji, Europie, czy Afryce?
5. Gdybyś mogła być zwierzęciem, jakie byś wybrała jako uosobienie twojego charakteru?
6. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy?
7. Twój ulubiony bohater/bohaterka książkowa?
8. Co sprawia ci radość?
9. Boisz się pająków? :D
10. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?

Poproszę w razie możliwości o linki do odpowiedzi, chętnie dowiem się co nieco o was :)

17 komentarzy:

  1. Super odpowiedzi. Nienawidzę "Lalki", ale fajne, że Tobie się spodobała. ;) Moje odpowiedzi właśnie powstają, więc będą jeszcze dzisiaj na blogu. bardzo dziękuję za nominację. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto co lubi, prawda? :D Dziękuję bardzo i już nie moge się doczekać posta!

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację. ;)
    Na pewno LBA zrealizuję, mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :) Również uwielbiam twórczość Dana Browna :3 A jeżeli chodzi o seriale to oglądam Przyjacioł i Pamiętniki Wampirów :)
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjaciele są świetni, to chyba mój ulubiony serial ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Bardzo dziękujemy za otagowanie, postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć :* U mnie to samo jeśli chodzi o 5 pytanie, tylko, że u mnie skończyłoby się na fałszowaniu, haha :) Pozdrawiam cieplutko, Arystea :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, fałszowanie, czy nie, ważne że sprawia przyjemność :D Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Puzyńską też bardzo polubiłam. Lipowo wciąga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wciąga i to bardzo, ja niedługo zabieram się za 3 część :)

      Usuń
  6. Cieszę się, że Puzyńska pojawiła się w tym poście. Mam dwie części tej serii na półce do przeczytania! Już się nie mogę doczekać!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jej książki i z wielką chęcią sięgam po kolejne części serii :)

      Usuń
  7. " Mały Książę " to książka, która zmusza do myślenia.
    Jak na razie podobała mi się najbardziej ze wszystkich lektur.
    Pozdrawiam! :)

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tak samo, na równi z "Lalką" i "Samotnością bogów", ale ta chyba była lekturą dodatkową :D

      Usuń
  8. Również przepadam za Danem Brownem, ale Puzyńską zapewne też polubię, mam nadzieję, że uda mi się w tym roku rozpocząć serię o Lipowie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda ci się to zrealizować, bo warto ;)

      Usuń
  9. Gratuluję nominacji :) ,,Mały Książę" i ,,Lalka" to też były moje ulubione lektury :)

    OdpowiedzUsuń