czwartek, 18 lutego 2016

Liebster Blog Award #6




Z góry przepraszam za brak wpisów z recenzjami w ostatnim czasie, ale nie mam za bardzo czasu ani na czytanie, ani na tworzenie postów na bloga, ponieważ mam strasznie dużo roboty i w domu i do szkoły i już nie wyrabiam. Dlatego proszę was o cierpliwość i wyrozumiałość, mam nadzieję, że uda mi się umieścić koleją recenzję już w  ten weekend :)

A teraz czas na odpowiedź na LBA, do którego nominację otrzymałam już dawno temu od Koła Anonimowych Książkoholiczek. Przejdźmy zatem do pytań :

1. Jak Twoja rodzina/znajomi/przyjaciele zareagowali na to, że zacząłeś/aś  prowadzić bloga? I czy w ogóle o tym wiedzą?
Moja rodzina i przyjaciele nie wiedzą o tym, że prowadzę bloga, chociaż mama coś tam kojarzy, więc nie mogę za bardzo odpowiedzieć na to pytanie :D 
2. Na jaką książkę najbardziej czekałeś/aś w 2015 roku?
 2015 najbardziej chciałam przeczytać "Światło, którego nie widać" oraz " Blackout" 
3. Czy zawsze jesteś w pełni usatysfakcjonowany/ana z Twoich postów?
Nie zawsze, często denerwuję się, gdy nie mogę ubrać swoich myśli w odpowiednie słowa i wychodzi z tego masło maślane, a nie recenzja. Chociaż generalnie, uważam, że posty teraz i tak są dużo lepsze niż te z początku istnienia bloga. 
4. Co najbardziej podoba Ci się w Twoim blogu (wizualnie)?
Hmm...Myślę, że nagłówek :D
5. Czy planujesz posty na blogu? Jak tak to z jakim wyprzedzeniem (Np. 2 dniowym, tygodniowym itp.)?
Staram się mieć zawsze jakiś pomysł na posty, jednak nie planuję tego ani czasowo, ani tematycznie, po prostu piszę o tym, o czym akurat mam ochotę zrobić wpis. Raczej wymyślam wygląd postu z dnia na dzień, albo już w trakcie pisania :D
6. Czy masz jakiś dziwny zwyczaj/zachowanie? Jeśli tak to jakie?
Nie wiem czy to dziwne, ale zawsze jak wrócę do domu muszę umyć ręce, dopiero później mogę zacząć cokolwiek robić. Zawsze zaraz po przebudzeniu idę zjeść śniadanie, a reszta porannych czynności schodzi na drugi plan.
7. Twój ulubiony zapach?
Zapach mydła w kostce o zapachu lawendy, którego w dzieciństwie używała moja babcia ♥
8. Jak najlepiej Ci się pracuje; na komputerze, laptopie, tablecie, a może telefonie?
Zdecydowanie laptop wygrywa, bo jest poręczny, nie za mały nie za duży i posiada wszystkie funkcje jakich potrzebuję. 
9. Co zazwyczaj robisz po przebudzeniu?
Jak wyżej, udaję się do kuchni na śniadanko :D
10. Wolisz kupować książki stacjonarnie czy zamawiać w księgarniach internetowych lub  dyskontach książkowych?
W dyskontach zawsze znajduję lepsze promocje, a wiadomo, że książki bynajmniej tanie nie są. 
11. Najgorsza "przygoda" z kurierem?
Kurier z DHL'u wiózł mi paczkę przez 3 dni, 2 razy zmieniając miejsce odbioru, bo nic mu nie pasowało, aż w końcu zostawił mi awizo na drzwiach wejściowych do bloku, skąd każdy mógł je sobie zabrać, ale przecież to nie problem, prawda? :D
12. Twoja ulubiona herbata?
Truskawka z mango firmy Vitax Inspirations albo zwykła czarna z sokiem malinowym mojej mamy ♥
13. Czy przeszedłeś/aś jakąś wielką zmianę w życiu?
Wielką to może nie, ale ogólnie bardzo się zmieniłam i z wyglądu i z charakteru przez ostatnie kilka lat. 
14. Co najbardziej lubisz w blogowaniu, a czego nienawidzisz?
Lubię to, że mogę wyrazić swoje zdanie na jakiś temat i wymienić swoje poglądy z innymi bloggerami. Nienawidzę, chociaż może nie tak ostro, po prostu nie lubię tego, że słabo u mnie z planowaniem i gospodarowaniem czasu, dlatego często nie mam po prostu czasu na tworzenie wpisów. 
15. Gdybyś miał/a możliwość wyboru zrobienia czegoś bez konsekwencji, to co byś zrobił/a?
Powiedziała kilku osobom z mojego otoczenia, co o nich myślę. 
15. Jakiego języka się uczysz? Jaki umiesz? Jaki chciał/abyś/byś umieć?
Uczę się angielskiego i niemieckiego, z czego umiem generalnie tylko ten pierwszy, a drugi na poziomie bardzo podstawowym. Chciałabym umieć francuski, ale wiem, że ciężko by mi było zrobić to na własną rękę.
16. Opisz siebie w trzech zdaniach.
Jestem ambiwertyczką, lubię zachowywać swoje uczucia i emocje dla siebie, jednak nie omieszkam czasami głośno wyrażać swojego niezadowolenia, czy frustracji. Lubię poznawać nowych ludzi, ale nie za dużo na raz, z reguły jestem otwarta. Na świat staram się patrzeć optymistycznie, chociaż często po mnie tego nie widać.
17. Lubisz łamać zasady?
Zależy jakie i kto je ustala, nie jestem 100% ryzykantką.
18. Jak chciałbyś umrzeć?
Mam 17 lat, więc raczej nie chciałabym na razie zastanawiać się nad swoją śmiercią, ale na pewno godnie.
19. Wydaje ci się, że jaka płeć przeważa w książkowej blogosferze?
Osobiście, znam więcej książkowych bloggerek niż bloggerów, chociaż takich też nie brakuje.
20. Wszyscy mają drugą połówkę, kupują sobie bombonierki 14 lutego. A co ty robisz, gdy jesteś sam w ten dzień? No chyba, że nie jesteś. Co robisz z ukochanym/ukochaną?
Spędzam go jak każdy inny dzień, robię to, na co akurat mam ochotę, wychodzę gdzieś ze znajomymi, albo rodziną :)


Bardzo dziękuję za te pytania, które chociaż pozornie proste, wymagały chwili zastanowienia. Ja nie nominuję nikogo konkretnie, ale jeżeli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na te same pytania, to zapraszam, bo uważam, że na prawdę wiele się z nich można o kimś dowiedzieć :)

Buziaczki, 
ksiazkowy-termit

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Też często kupuję w dyskontach, a przyznam się, że i moja rodzina dopiero dowiaduje się o prowadzeniu bloga :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co przepłacać, prawda? Łatwiej jest mi pisać posty, kiedy wiem, że nikt na bieżąco nie będzie ich oceniał w domu :D

      Usuń
    2. Nie ma sensu przepłacać, chyba, że jakaś książka aż upomina się o jej kupienie :)

      Usuń
  2. żeby odpowiedzieć na pytanie 18, potrzebowałabym więcej czasu niż chwili na zastanowienie. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie zdecydowałam się na nie odpowiedzieć, ale może znajdą się jacyś śmiałkowie :)

      Usuń
  3. Przygody z kurierami... Ta. Miałyśmy ich tysiące! Raz kurier zabrał sobie paczkę do domu, a mój tata musiał jechać na jakieś (za przeproszeniem) zadupie do jego domu odbierać tą paczkę. Ja też chciałabym przeczytać "Światło, którego nie widać", bo leży u mnie już od Świąt. Dzięki za odpowiedzi na nasze pytania! Buziaki :**

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami brak mi do nich cierpliwości... Ja już przeczytałam tą książkę i szczerze polecam! :)

      Usuń
  4. Ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam i zapraszam do mnie zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też z wielką niecierpliwością czekałam na "Światło, którego nie widać" <3 Jeżeli chodzi o języki to umiem angielski, niemiecki i rosyjski, ale chciałabym się jeszcze jakiegoś nauczyć, a pozostałe podszkolić :3
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej umieć mniej, a dokładnie, zgadzam się :)

      Usuń
  6. Dziękujemy za odpowiedzenie na nominacje :* Mi również najlepiej pracuje się na laptopie. Kurierzy, hmmm... To specyficzni ludzie :/ Moją misją jest zostanie kurierem, który jest pozytywnie nastawiony do świata i generalnie życia. Tą herbatkę koniecznie muszę wypróbować! Ja również powiedziałabym kliku osobom co o nich myślę... Pozdrawiam serdecznie <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi! :)
    W moim przypadku o blogu wie moja mama i przyjaciółki, a tak to raczej nikt.
    Uwielbiam języki obce, obecnie umiem angielski i niemiecki, a nie mogę się doczekać, aż wezmę się za norweski.
    Pozdrawiam, Kinn.
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładny nagłówek, to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To w LBA jest najlepsze! Można się z nich dowiedzieć ogromnie dużo o blogerach :) Np... jaka jest ulubiona herbata :)
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie małe rzeczy są najbardziej interesujące :D Pozdrawiam

      Usuń
  10. 3 - podpisuję się pod Twoją wypowiedzią. Czasem mam tak, że piszę recenzję w 15 min. i wszystko jest idealnie, a czasem męczę się godzinę nad jednym zdaniem - wtedy zawsze z odsieczą przybywa mój chłopak, który pomaga mi się "wysłowić" :D

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń