czwartek, 25 lutego 2016

Liebster Blog Award #7



Jakiś czas temu dostałam nominację od Otwarta Księga do LBA i z wielką chęcią odpowiem na zadane mi pytania. A więc without further ado, let's get into it! :D


1. Gdybyś mógł/mogła adoptować jakieś fantastyczne zwierzę, jakie byś wybrał/wybrała?
Ciężkie pytanie... Myślę, że bardzo chciałabym mieć smoka, a to za sprawą "Eragona", w którym wręcz pokochałam Saphirę całym moim sercem ♥

2. Ulubione miejsce do czytania?
Moja łóżko-sofa w rogu pokoju z mięciutkimi poduchami.
3. Książka, która zmieniła coś w Twoim życiu lub Twoją opinię o czymś?
Ostatnio czytany przeze mnie "Blackout" pozwolił mi trochę zdystansować się do elektroniki w codziennym życiu, zauważyć, że nie koniecznie telefon czy komputer muszą towarzyszyć mi każdego dnia. Odcięcie od telefonu pozwala dostrzec ile tak na prawdę tracimy w kontaktach z ludźmi i z samym sobą.
4. Czy gdybyś znalazła książkę o całym Twoim życiu, przeczytałabyś ją do końca?
Zdecydowanie nie, mogłabym jedynie czytać rozdziały, których przebieg już znam. Nie chciałabym poznać przyszłości, bo na tym polega życie, że radość sprawiają nam nowe i nieznane rzeczy, a przedwczesne odkrycie ich może tworzyć wiele problemów.
5. Świat fantastyczny, w którym mogłabyś zamieszkać.
Hogwart ♥
6. Gdybyś mogła spotkać pięć postaci historycznych lub fikcyjnych, kogo byś spotkała?
Mare Barrow (Czerwona królowa), Wujka Willego (W pogoni za świetlikami), Rona Wesley (Harry Potter), Adolfa Hitlera i Alberta Einsteina 
7. Dlaczego powstał twój blog?
Z miłości do książek, chęci dzielenia się swoim zdaniem z innymi oraz poniekąd z nudy.
8. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Jednego nie wybiorę, nie ma opcji, ale mogę wymienić kilka ulubionych : Teen Wolf, Chirurdzy, Pamiętniki Wampirów, Jess i chłopaki. 
9. Masz jakąś ulubioną ekranizację książki?
Bardzo podobała mi się ekranizacja "Złodziejki książek", chociaż samej książki nie czytałam (wiem, wiem, nadrobię to) oraz "Harry Potter i Czara Ognia"
10. Jakie cechy w swoim charakterze lubisz?
Nie jestem łatwowierna, jestem ambitna i pracowita.
11. Jaka jest Twoja ulubiona baśń?
Czerwony kapturek ♥

MOJE PYTANIA:
1. Jaki jest twój ulubiony film?
2. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?
3. Wolisz góry czy morze?
4. Z jakim książkowym bohaterem chciałabyś spędzić tydzień wakacji w Londynie?
5. Dostajesz ofertę wyjazdu dzisiaj w nocy na miesiąc do Hiszpanii, na którą musisz od razu odpowiedzieć albo wycieczka przepadnie. Zdecydowałbyś/łabyś się wziąć w niej udział?
6. Kawa czy herbata?
7. Pizza czy czekolada?
8. Jaki jest twój ulubiony kolor? Dlaczego?
9.  Jaki jest twój wymarzony zawód?
10. Jakie jest twoje ulubione miejsce na świecie?

Do zabawy zapraszam :
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi :*

21 komentarzy:

  1. Pkt 3 - dokładnie tak! Niestety elektronika to powszechność dnia codziennego dzisiejszego pokolenia. Dzieci od niemowlaka uczone są zabawy z takimi urządzeniami i myślę, że świat idzie w tym kierunku. Niedługo ludzie będą mieli nawet dzieci elektroniczne... Takie, które będą mogli programować. Hehe.. Ech, czarno widzę przyszłość :(

    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest okropne, że dzisiaj dzieci zamiast bawić się na polu, jak kiedyś, siedzą przed komputerem/telefonem/tabletem albo czymś jeszcze bardziej zaawansowanym technologicznie... :/

      Usuń
  2. Hmm... Adoptowanie smoka wydaje się dość ryzykowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też bardzo lubię Saphirę ale adopcja smoka mogłaby być niebezpieczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, z tym Adolfem Hitlerem nieźle pojechałaś! :D
    W sumie też chciałabym go spotkać!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę bym się pewnie bała, ale no kurczę, był bardzo ciekawą postacią, chciałabym wiedzieć co mu tam po głowie chodziło :D
      Buziaczki :*

      Usuń
  5. Mogę się zapytać dlaczego chciałabyś poznać Hitlera? Wydaje mi się to podejrzane ;) "Złodziejka książek" jest cudowna! Filmu nie oglądałam, ale słyszałam, że jest dużo gorszy od książki. Pozdrawiam <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wydaje mi się bardzo interesującą postacią, której motywy chciałabym chociaż po części poznać. Ja własnie oglądałam film, a książki nie miałam okazji niestety :( Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ciekawe odpowiedzi, choć z Hitlerem raczej spotkać bym się nie chciała... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teen Wolfa kiedyś lubiłam, ale ostatni sezon strasznie mnie denerwował. Poza tym te "efekty specjalne" to śmiech na sali. A Smoka też bym chciała mieć, ale to za sprawą Gry o Tron :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekty specjalne rzeczywiście często leżą, ale da się je przeboleć, bo Stiles przebija wszystko :D

      Usuń
  8. Podoba mi się pytanie: "Czy gdybyś znalazła książkę o całym Twoim życiu, przeczytałabyś ją do końca?". Bardzo kreatywne. :-) Ja bym chyba jednak nie wytrzymała i przeczytała ją do końca, a potem ewentualnie próbowała zmienić bieg wydarzeń. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego własnie nie chciałabym jej przeczytać, żeby nie móc nic zmienić :)

      Usuń
  9. Też chętnie zawędrowałabym do Hogwardu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chyba każdy, kto kiedykolwiek przeczytał HP ♥

      Usuń
  10. Z nudów powstają zazwyczaj największe dzieła :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo.. Hogwart, gdybym miała wybierać to też znalazłby się na liście :) Pozdrawiam, www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama nie wiem, co odpowiedziałabym na pytanie o przeczytaniu książki o swoim życiu. Boże, jaka trudna odpowiedź!

    Pozdrowienia z Po drugiej stronie książki od Książniczki

    OdpowiedzUsuń