poniedziałek, 7 marca 2016

Liebster Blog Award #8




Zapraszam na kolejny post z serii LBA, czyli odpowiedzi na nie zawsze konwencjonalne pytania! Tym razem zadała mi je Ola z bloga zperspektywyczytelnika.blogspot.com i z wielką chęcią, chociaż po dosyć długim czasie na nie odpowiadam! ;)


1. Jakie są Twoje sposoby na poprawę humoru?

Wyjscie ze znajomymi, słuchanie muzyki i "tańczenie" do niej w pokoju, ćwiczenia, oglądnięcie komedii (ale nie samotnie)

2. Najpiękniejsze miasto w Polsce to Twoim zdaniem...

Powiem szczerze, że chyba najbardziej ze zwiedzanych przeze mnie miast podobał mi się Wrocław i Gdańsk, chociaż wiem, że pewnie widziałam tylko te bardziej turystyczne miejsca.

3. Jaki jest Twój ulubiony wokalista/wokalistka?

Adele, Ed Sheeran

4. Bierzesz w tym roku udział w jakiś wyzwaniach czytelniczych? Jeśli tak, to w jakich.

Biorę udział w wyzwaniu "Przeczytam 52 książki w 2016 roku" oraz "Wielkobukowym Wyzwaniu" i "Czytam Young Adult", zastanawiam się też nad dołączeniem do "Przeczytam tyle ile mam wzrostu"

5. Jaka jest Twoja ulubiona bajka telewizyjna z dzieciństwa?

Z tych starszych "Kubuś Puchatek", a z nowszych "Winx" :D

6. Czy zazwyczaj pamiętasz swoje sny?

To zależy od tego, jak bardzo nietypowe i warte zapamiętania się przytrafią.

7. Jaki książkowy bohater najbardziej Cię irytuje?

Dolores Umbridge...

8. Potrafisz jeździć na łyżwach?

A powiem wam, że nawet potrafię, może nie jest to poziom łyżwiarstwa zawodowego, ale połamać się jeszcze nie zdążyłam :D

9. Lubisz oglądać gwieździste niebo?

Kocham ♥ Latem często jeżdżę nad jezioro, żeby pooglądać nocne niebo, bo tam jest dużo lepsza widoczność niż nad miastem.

10. Którego bohatera książkowego chciałabyś/chciałbyś mieć za brata, a którą bohaterkę za siostrę?

Za brata to na 100% któregoś z Weasleyów, a siostrą mogłaby być na przykład Alaska Young z "Szukając Alaski"

11. Co zmieniłabyś/zmieniłbyś w moim blogu, a co Ci się podoba? (zarówno strona wizualna, jak i wstawiane przeze mnie treści)

Powiem ci szczerze, że twój blog bardzo mi się podoba, bo jest i estetyczny i przejrzysty, więc chyba nie ma niczego co bym chciała zmienić. Sama wiem, że mój też perfekcyjny nie jest, więc nie potrafię wytykać błędów dotyczących czegoś, czego sama w 100% nie potrafię :)

Dzisiaj nie nominuję nikogo szczególnie, ale każdego chętnego zapraszam do odpowiedzi na powyższe pytania u siebie na blogu. Linki z odpowiedziami oczywiscie zawsze mile widziane :)

Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Wrocław najlepszy zdecydowanie i Kraków <3
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam patrzeć w gwiazdy <3 To tak odpręża *o*
    Oghh! Umbridge, zło wcielone!
    Ed Sheeran jest świetny <3
    Super odpowiedzi!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytania ^^
    Również bardzo lubię Wrocław, choć podobnie jak Ty znam go tylko z turystycznej strony, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się go poznać lepiej :) Uwielbiam także piosenki Eda Sheerana!
    Cieszę się, że mogłam się czegoś o Tobie dowiedzieć :)

    Widzę, że wykorzystałaś stworzony przeze mnie obrazek na potrzeby LBA, ale nie wiem czy zauważyłaś, że jest na nim też napisane "#3", a z tego co widzę po tytule to już Twoje ósme LBA :) Od razu zaznaczę, że mi to nie przeszkadza, tym bardziej, że ostatnio zmieniłam u siebie grafikę do LBA, jednak miałabym na przyszłość prośbę, byś wcześniej mnie zapytała lub zaznaczyła źródło obrazka. Ta prośba wynika z tego, że ostatnio miałam kilka niemiłych sytuacji z kopiowaniem rzeczy z mojego bloga i wolałabym temu zapobiec na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo planuję się wybrać do Wrocławia na zwiadzanie ale na własną rękę :)

      W takim razie, przepraszam, że nie zapytałam o skopiowanie obrazka, ale zazwyczaj nagłówki LBA są wszędzie takie same, więc myślałam, że nie ma to większego znaczenia :) Zaraz zmienię obrazek, bo rzeczywiście, nie zauważyłam cyfry w napisie :D Pozdrawiam i przepraszam za kłopot

      Usuń
    2. Ja także planuję wybrać się do Wrocławia, razem z koleżankę, bo to jednak co innego aniżeli zwiedzanie dużą grupą :)

      Żaden kłopot :) Ja po prostu staram się tworzyć sama grafikę na mojego bloga, nie lubię schematycznych obrazków :)

      Usuń
  4. Weasleyie są świetni!
    Adel też ją lubię!
    Świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam :)
    http://fan-of-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa, juz wszędzie widzę to LBA, szkoda że pytania wciąż te same, zwykle nic nowego się nie wprowadza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często widzę na blogach inne pytania, chociażby u mnie jest już 8 różnych zestawów :)

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy tag. Alaska za siostrę? Czy ja wiem, czy to okazałoby się bezpieczne dla obu stron? :D Ale w życiu potrzeba odrobinki szaleństwa!
    Pozdrawiam, Tysiąc Żyć Czytelnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jest ryzyko, jest zabawa (podobno) :D

      Usuń
  7. Haha, też lubię tańczyć do muzyki w pokoju - a raczej "tańczyć" :)

    pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też tańczę i śpiewam! Na poprawę humoru i przy sprzątaniu. CO do miast to nigdy nie byłam we Wrocławiu, choć mam go tak blisko siebie, ale w tym roku planujemy się tam wybrać wiosną i zobaczyć miasto i poczuć jego klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprzątanie zawsze wtedy szybciej zlatuje :D Miłego wyjazdu!

      Usuń
  9. Kocham Adele <3 Niesamowity głos! :D
    Pamiętam jak w lato z siostrami leżałyśmy w nocy i gapiłyśmy się w niebo, cudowne doświadczenie <3 Na łyżwach niestety nie pomykam ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to już za bardzo pogoda nie sprzyja, ale warto się kiedyś wybrać, bo to świetna zabawa :)

      Usuń
  10. Kubusia Puchatka wciąż kocham! Mimo moich 17 lat :)
    Zgadzam się, sama chciałabym mieć Alaskę za siostrę, myślę, że dostarczyłaby mi wielu wrażeń i czułabym się szczesliwa.
    Ciekawe odpowiedzi :D
    Pozdrawiam
    annwithbooks

    OdpowiedzUsuń
  11. Weasleyowie jako bracia - oj, pewnie dużo by się działo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, co do tego nie mam żadnych wątpliwości :D

      Usuń