niedziela, 20 marca 2016

Wyniki rozdania! ♥





W ten cudowny, piękny, niedzielny poranek (właściwie to południe) mam dla was długo wyczekiwane wyniki rozdania blogowego ze "Złamanym piórem" autorstwa Małgorzaty Marii Borochowskiej! 

Wiem, że ostatnio bardzo dawno mnie tutaj nie było i szczerze za to przepraszam, bo bodajże kilka postów temu pisałam dokładnie to samo, ale ostatnio nie mam ani czasu, ani tak na prawdę weny na pisanie recenzji i postów około książkowych, dlatego wolę ich nie pisać, bo jak już mam coś dodać, to wolę, żeby to było w 100% dopracowane, a nie wymuszone. Dlatego też dziękuję wszystkim za wyrozumiałość i mam nadzieję, że w najbliższym czasie zaczną pojawiać się normalne posty z recenzjami, bo w okresie świątecznym na pewno znajdę na nie trochę czasu i chęci :)

Tak więc, bez większych wstępów i rozważań przejdźmy do rozstrzygnięcia konkursu. Jak było jasno napisane w regulaminie, na drodze losowania zostanie wybranych dwóch zwycięzców, z których każdy otrzyma egzemplarz "Złamanego pióra" z imienną dedykacją, tak więc przejdźmy do losowania! Zgłosiło się 16 osób, którym chcę z góry szczerze podziękować za zaangażowanie i chęć udziału. 

ZGŁOSZENIA:
1. Mea Culpa
2. Lunatyczka
3. little black
4. verax
5. Prosta Marzycielka
6. Kamila Wozniak
7. monika
8. Elena Silver
9. Kasia Piwoda
10. Paula G
11. Beata Kandzia
12. mariaxdex
13. Gab riela
14. Adriana Ostaszewicz
15. Monika Łaznowska
16. lili lala

 Książki lecą do Mea Culpa oraz verax

Jeszcze raz gorąco dziękuję wszystkim za udział oraz ślę podziękowania w stronę pani Małgorzaty Marii Borochowskiej za zaoferowanie współpracy i chęć zostania sponsorem nagród w rozdaniu. 

Zwycięzcy zostaną poinformowani o wygranej drogą mailową i mają 4 dni na wysłanie mi adresu do wysyłki. 

Gratulacje! 
Miłego dnia ♥
ksiazkowy-termit

4 komentarze:

  1. Wielkie, wielkie gratulacje! :)
    A ja zapomniałam wziąć udział :(

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom :)
    Może następnym razem mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ale byłam blisko :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń